خرید گردو سبز

خرید گردو سبز تازه و امساله با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی از طریق سایت  gerdooha.ir به صورت عمده و مستقیم امکان پذیر می باشد. گردو با پوست سبز مصرف نوبرانه دارد و دارای طرفداران خاص خود می‌باشد. خرید گردو تازه با پوست سبز بدون مخلوط بودن در انواع متفاوت.

خرید گردو سبز

 

عرضه مستقیم گردو سبز امساله

ارائه گردو سبز به صورت مستقیم ابتدا توسط باغداران به بازار انجام می‌شود، گردو با پوست سبز امساله از باغداران خریداری شده و سپس به شهرها و کشور های مختلف صادر می شود. در این بین واسطه‌ها و دلالانی وجود دارند که گردو را از باغدار به قیمت پایین خریداری کرده و در بازار به قیمت بالا عرضه می‌کنند و همین امر سبب افزایش قیمت نجومی گردو می‌شود.

خرید گردو سبز

خرید گردو سبز بدون واسطه

برای خرید گردو سبز بدو ن واسطه باید به شرکتها و سایت های معتبری که در این حوزه فعالیت دارند مراجعه نماییم. یا مستقیما به سراغ باغدار برویم.
در سایت گردوها می‌توانید با انواع گوناگونی از گردوها و خواصشان آشنا شده و با توجه به نیازتان از آن بدون واسطه و مستقیم خریداری نمایید.
در این سایت فروش عمده گردو نیز صورت می پذیرد.

همچنین خریداران اگر بتوانند خریدشان را به صورت عمده و بدون واسطه از فروشنده اصلی انجام دهند، به میزان زیادی می‌توانند گردو را با قیمت ارزانتری تهیه نمایند.

خرید گردو سبز

قیمت گردو با پوست سبز 99

بالا و پایین بودن قیمت گردو سبز به عوامل متعددی در سال 99 بستگی دارد:
اندازه، نوع، کیفیت و نژاد درختان گردو
شرایط اقتصادی کشور
آفات و سرمازدگی درختان
شرایط بیماری کرونا
و…..

قیمت گردو با پوست سبز در شهرهایی که باغات گردو را دارا هستند متغییر است.
در شهرستان‌های بافت و رابر قیمت هر کیلو گردو سبز از 12 تا 14 هزارتومان متغییر است.

خرید گردو سبز

چگونگی نگهداری گردو با پوست سبز؟

گردو با پوست سبز یا به عبارتی تازه برای مصارف کوتاه مدت ارائه شده است.
اگر بیشتر از یه مدت زمان خاصی بماند پوست سبز گردو سیاه می‌شود و گردو خراب می‌شود، اما شما میتوانید پوست سبز آن را گرفته در زیر نور آفتاب خشک کنید و در دراز مدت نیز استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *