گردو درجه یک ایرانی

گردو درجه یک ایرانی


صادرات گردو درجه یک ایرانی به ترکیه با اقبال مواجه شده است زیرا ترکیه یکی از کشورهاییست که گردوی ایرانی را می پسندد.
گردو درجه یک از طریق میزان مواد غذایی که درون آن وجود دارد و چربی آن از سایر گردوها شناخته می شود.
گردو درجه یک ایرانی توانسته است بالاترین رتبه را میان سایر کشورهای تولید کننده ی گردو ایجاد کند و همین عامل سبب شده است تا برای گردوی ایرانی ارزش ویژه ای قائل شوند.
میزان چربی انواع گردو مشخص کننده ی کیفیت آن بوده که اغلب نیز به دلیل آب و هوای مناسب این میزان در حد نرمال و بالاتر بوده و به همین دلیل صادرات آن به راحتی انجام می شود.

صادرات گردو به ترکیه

ترکیه از جمله کشورهای مهم بار صادرات انواع گردوی ایرانی می باشد و معمولا مصرف گردو در این کشور رایج است.
وجود بازارهای با تنوع زیاد در این کشور موجب گردیده که انواع و اقسام گردو از جمله گردوی سبز و تازه و حتی مغز آن در این کشور به راحتی به فروش برسد.
کم بودن نیاز به بازاریابی برای فروش انواع گردو در این کشور موجب گردیده تا صادرات گردو به ترکیه توجه صادرکنندگان را به خود جلب کند و اغلب در این کشور بیش از سایر کشورها گردوی ایرانی به فروش برسد.

صادرات گردو ترکیه

گردوی ممتاز ایرانی در بسیاری از شهرهای کشور ترکیه با اقبال مواجه شده است زیرا کیفیت این محصول به نسبت سایر انواع گردو موجود در بازار این شهرها بیشتر بوده و میزان چربی بیشتری را تولید می کند.
برای فروش مغز گردو در کشور ترکیه ابتدا بهتر است به صورت فله به این کشور صادر گشته و سپس عملیات بسته بندی در آن انجام شود تا هزینه ی کمتری روی قیمت انواع گردو گذاشته شود.
منبع: بازار گردو ایران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *