گردو سبز

گردو سبز خرید مستقیم با قیمتی مناسب. گردو سبز علاوه بر استفاده از مغز آن و همچنین مصرف نوبرانه‌اش از پوست سبزش نیز استفاده‌های زیاد و مفیدی می‌توان کرد. زمان استفاده از گردو سبز محدود است و در بازه زمانی 15 شهریور تا 15 مهر می‌باشد.

گردو سبز

خاصیت گردو سبز

گردو جزو میوه‌های سنگی به شمار می‌رود. این محصول دارای ارقام متنوع بوده و در بخش‌های مختلفی از کشور پرورش می‌یابد. گردو سبز محصولی بسیار انرژی زا و مقوی است، چربی های موجود در گردو که سهم زیادی در ساختار آن دارند،نه تنها هیچ گونه ضرری ندارند بلکه به کاهش سطح کلسترول بد در بدن کمک نموده، از دیگر خواص گردو تازه این است که دارای امگا ۳ زیادی بوده و به تقویت حافظه کمک می کند. همچنین وجود ویتامین‌های مختلف نیز منجر به ارزشمند تر شدن آن گردیده است.

گردو سبز

کندن پوست گردو سبز

گردو سبز اگر پوستش کنده نشوده خراب شده و مغز آن سیاه و غیر قابل خوردن می‌شود. معمولا باغداران زمانی که پوست گردوها سبز است آنها را برداشت می کنند ، و به روشهای مختلف پوست آن را کنده و خشک می‌نمایند.
راه‌های متفاوتی برای کندن پوست سبز گردو وجود دارد یکی از آن روش‌ها:
گردو ها را روی یک جسم سخت مانند آسفالت زمین بگذارید و با پا ، یک سنگ و یا هر وسیله سنگین دیگر ،آنها را به عقب و جلو هدایت کنید، با این کار به راحتی پوست سبز از گردوها جدا می شود.

گردو سبز

گردو سبز و خرید ارزان آن

خرید ارزان گردو سبزی در صورتی میسر است که واسطه‌ها و دلالان در این راه حذف شوند. گردو سبز ایتدا توسط باغداران برداشت و عرضه می‌شود.
فروشگاهها و مراکز معتبر زیادی هستند که گردو سبز را ارائه می‌نمایند.
بهتر است خرید این محصول از فروشندگان سرشناس شهر و یا از سایت های معتبر انجام پذیرد تا هم قیمت مطلوب و هم با کیفیت بالا حاصل آید.

گردو سبز

فروش انواع گردو سبز با قیمت فوق‌العاده

قیمت این محصول بر اساس عوامل زیر تعیین می شود:
تازگی
اندازه گردو
میزان چرب بودن
نژاد گردو
رنگ آن
با پوست یا بدون پوست بودن
می توان محصول مرغوب را در کم ترین زمان، از برند معتبر، با قیمت مناسب تهیه نمود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *