شرکت های بازرگانی گوناگونی در ایران وجود دارند که واردات گردو خارجی اسرائیلی و آمریکایی را انجام می دهند. این گونه از محصول را این گروه های تجاری، به وسیله نمایندگی ها و سایت های رسمی ای که ایجاد کرده اند، در دسترس مشتریان خود به صورت عمده و جزئی قرار می دهند. گردو، از جمله خشکبار بسیار محبوب و پر طرفدار به شمار می رود. از این نوع خشکبار، در پخت انواع غذا و شیرینی استفاد می گردد. در بازار کشورمان، هم نوع خارجی و هم نوع ایرانی این محصول به وفور پیدا و ارائه می گردد. واردات انواع گردو خارجی اسرائیلی و آمریکایی

گردو آمریکایی و اسرائیلی ارزان قیمت در بازار ایران

گردو آمریکایی و اسرائیلی ارزان قیمت در بازار ایرانوارد کننده گردو آمریکایی اسرائیلی، برای این که بتواند کالای خود را هر چه سریع تر به فروش رساند، سعی می نمایند تا نرخ های خوب و مناسبی را اعلام بدارد. می توان با مراجعه به این شرکت ها و همچنین شعبی که در جای جای ایرانی ایجاد کرده اند، گردو هایی که به نام این کشورها معروف هستند را به نرخ های پایینی تهیه کرد. 

روی هم رفته گردو ارزان قیمت را بایستی از مراجعی تهیه نمود که از اعتبار ویژه ای برخوردار می باشند. در کنار انواع گردوهای صادراتی بسیار مرغوب، نوع بی کیفیت آن هم به صورت غیر قانونی و قاچاقی نیز وارد می گردد که از کیفیت نامناسبی برخوردار هستند. به همین دلیل پافشاری می نماییم که مراجع معتبر را بیابید و معامله را انجام دهید. 

در کل، بازرگانی گردو سود زیادی دارد و برای همین است که بسیاری از شرکت های تجاری، این قلم از کالا را هم در کنار محصولات دیگری که وارد می نمایند، در نظر می گیرند. باید گفت که گردو به دلیل خواص زیادی که دارد؛ همواره مورد توجه بسیاری از شهروندان کشورمان واقع شده است. روی هم رفته، فروشنده گردو تازه، نوع خارجی محصول را هم ارائه می دهد. از آن می توان قیمت روز گردو را نیز جویا شد و نوع مرغوب گردوهای آمریکایی و اسرائیلی را به دست آورد و با خیالی آسوده میل نمود. 

واردات بهترین انواع گردو خارجی به کشور

واردات بهترین انواع گردو خارجی به کشورگردوها را از کشورهای مختلفی وارد می کنند که نام های متفاوتی دارند. در جهان، کشورهایی مانند چین، آمریکا، ترکیه، هند و اوکراین در صدر تولید کنندگان این محصول قرار دارند. به طبع آن ها صادرکنندگان اصلی این نوع از خشکبار هم به شمار می روند. در بازار ایران هم بیشتر می توان گردوهای این کشورها را پیدا کرد که البته گردوی چینی بیشتر دیده می شود. اما واردات این محصول به اشکال متفاوتی صورت می گیرد. مثلاً در بازار شما گردوی با پوست، مغز شده و پودری را می توانید پیدا کنید که کیفیت های متفاوتی دارند. 

با مراجعه به بازار می شود گردو تازه فروش را پیدا نمود و از آن بهترین های محصولات وارداتی را تهیه نمود. باید گفت که واردات بهترین انواع گردو به کشورمان درحالی صورت می گیرد که ایران خود یکی از مرغوب ترین گردوهای جهان را تولید می نماید و حتی صادر کننده این محصول به خارج از مرزها نیز می باشد. در هر حال، فروش گردو خشک و تازه خارجی را بسیاری از فروشندگان در بازار انجام می دهند؛ هر چند واردات این محصول اندک صورت می گیرد و به نوعی دستور العمل خاصی برای وارد کردن آن وجود ندارد. 

گردوهای وارداتی دارای کیفیت های گوناگونی می باشند و پس اگر قصد خرید چنین محصولی را دارید، به بهترین مراجع خرید گردو تازه و خشک سر بزنید. 

خواص گردو چیست؟

خواص گردو چیست؟یکی از دلایلی که بسیاری از پزشکان، به خوردن گردو تأکید دارند، این است که این گونه خشکبار، سرشار از ویتامین های مفید، آنتی اکسیدان و همچنین مواد معدنی بسیار ارزش مند می باشد. خواص این محصول تا اندازه زیاد است که برای همه گروه های سنی و حتی کسانی که بیماری های گوناگونی دارند، مفید واقع می شود. 

روی هم رفته گردو ها نیز خود دارای انواع گوناگونی می باشند که بی گمان، نوع با کیفیت آن، از خواص بسیار زیادی برخوردار است. در هر صورت، اگر می خواهید که تنی سالم داشته باشید و رژیم غذایی خوبی را روی دست بگیرید، از خوردن و استفاده نمودن از گردو غافل نشوید. اما خواص گردو را می توان این گونه توضیح داد: 

  • یکی از بهترین خشکبار برای کاهش وزن می باشد. 
  • برای بیماران دارای کلسترول، فشار و قند خون مفید است که دلیل آن وجود چربی های غیر اشباع می باشد. 
  • برای کسانی که می خواهند حافظه خود را تقویت کنند، به شدت توصیه می شود. 
  • با خوردن این محصول می توانید، سیستم ایمنی بدن خود را تقویت نمایید. 
  • و موارد بی شمار دیگری از این قبیل 

بزرگترین وارد کننده گردو خارجی در ایران چه کسی است؟

بزرگترین وارد کننده گردو خارجی در ایران چه کسی است؟در ایران شرکت های گوناگونی وجود دارند که واردات گردو را به دوش دارند. گفتنی است که برخی از این شرکت ها به صورت قانونی و با در دست داشتن مجوزهای لازم، اقدام به وارد کردن این محصول بسیار سودمند می نمایند و متأسفانه شمار دیگری از فرصت استفاده کرده و به طور قاچاق اقدام به وارد نمودن گردوها در انواع مختلفی می کنند. این کار سبب شده تا بازار گردو فروشان ایرانی چندان رونق خوبی نداشته باشد و حتی برخی از آنان وجود گردوهای خارجی را عامل اصلی کاهش معاملات شان می دانند. 

در هر صورت، شرکت های بزرگ و خوش نامی که گردوی خارجی را وارد می نمایند، می کوشند تا محصولاتی را به بازار ایران عرضه بدارند که طبق همه استانداردهای بهداشتی باشد. به نوعی، آنان انواع مختلف گردو باکیفیت را وارد بازار داخلی می کنند. پس می شود خرید گردو آمریکایی و سایر انواع دیگر محصول را از این شرکت ها به راحتی انجام داد. 

در کل، شرکت های معتبر، این محصول را به اشکال گوناگونی وارد می نمایند و در دسترس مشتریان خود قرار می دهند. می شود با مراجعه مستقیم به این عرضه کنندگان و یا نمایندگی های شان که در بازارهای آجیل و خشکبار شهرهای مختلفی فعالیت می نمایند، مرغوب ترین نوع گردوی خارجی را تهیه کرد و از آن در پخت و پز، استفاده نمود. 

انواع مختلف گردو وارداتی را بشناسید

انواع مختلف گردو وارداتی را بشناسیدگردوهای خارجی گوناگونی وارد بازار می شود؛ اما بیشتر در مراکز عرضه خشکبار شاهد به فروش رساندن گردوی چینی، اکراینی، ترکی و غیره می باشیم. هر کدام از این محصولات دارای خواص و کیفیت های ویژه خود هستند. در کل، این گردو ها را به صورت عمده و جزئی در بازار عرضه کنندگان آن ارائه می دهند. 

اما گردوهایی که در حال حاضر در بازار ایران عرضه می شوند، انواع مختلفی دارند که به برخی از آنان در این جا اشاره می نماییم: 

  • گردو شیلی: این نوع از محصول از کیفیت بالای برخوردار است و بیشتر در نوع پوست کاغذی در بازار پیدا می شوند. 
  • گردو فرانکت: بومی کشور فرانسه است. در آب و هوای مختلفی میوه دهی دارد. مغز گردو خشکی دارد. 
  • گردو شرقی: بیشتر در شمال امریکا تولید می گردد. یکی از بهترین نژاد های محصول در جهان به شمار می رود. 
  • گردو اسرائیلی: به دلیل شباهتش به تخم مرغ، به آن تخم مرغی هم می گویند. مغز آن بسیار لذیذ و خوشمزه است. 
  • گردو پگان: در ایران بیشتر به گردو امریکایی معروف است. در این گرد اسید اورئیک زیاد دیده می شود. 
  • و موارد بی شمار دیگر 

گردو خارجی مرغوب و درجه یک با قیمت فوق العاده

گردو خارجی مرغوب و درجه یک با قیمت فوق العادهدر بازار گردوهای مرغوب خارجی زیادی عرضه می شود. این گونه از محصول را شرکت های معتبر وارد می نمایند و در دسترس مشتریان خود می گذارند. شما می توانید با مراجعه به چنین ارائه دهندگانی، گردوهای وارداتی ای را تهیه نمایید که از هر نظری با کیفیت هستند و خواص بسیار زیادی را نیز دارا می باشند. 

در هر حال، می شود خرید اینترنتی گردو مرغوب خارجی را از فروشگاه های مختلفی انجام داد. سایت فروش گردو، هر گونه ای از این محصول را که خواسته باشید، در دسترستان می گذارد و عرضه می دارد. گفتنی است که می شود از این طریق لیست قیمت گردو را هم به دست آورد. 

واردات انواع گردو به ایران را شرکت های متفاوتی انجام می دهند و به همین ترتیب، می شود آن را در کیفیت های گوناگونی نیز مشاهده کرد. نوع درجه یک و ارزان این خشکبار، از چربی بالایی برخوردار است که همین مسئله سبب می گردد تا محصول، فایده زیادی داشته باشد. 

با همه این ها، می شود به فروشندگان متعددی در بازار سر زد که ارائه دهنده نوع مرغوب این محصول به شمار می روند. 

پخش کننده رسمی انواع گردو در بازار کشور

پخش کننده رسمی انواع گردو در بازار کشوردر بالا به چند نمونه از گردوها اشاره کردیم. اما این محصول را می شود از لحاظ دیگری هم دسته بندی کرد که بیشتر به مغز آن ربط دارد. مثلا مغز گردو فسنجانی که رنگ قهوه ای دارد و اغلب برای مصرف در پخت این غذای ایرانی به کار برده می شود. یا مغز گردوی سفید که در بازار به نام مرغوب هم ارائه می گردد. باید گفت این گردو هیچ تفاوتی با سایر محصولات مشابه خود ندارد و تفاوت آن در رنگ است. 

در بازار همچنین گردوی معمولی نیز عرضه می شود. این گونه نه رنگ خیلی شفاف و نه هم خیلی تیره ای دارد. پخش کننده رسمی چنین گردوهایی، شرکت های متفاوت و مراجع مختلفی می باشند. بیشتر فروشگاه های مواد غذایی و خشکبار فروشی ها هستند که انواع گوناگونی از این محصول را به فروش می رسانند. 

بیشتر توزیع کنندگان، به گونه با پوست، مغز شده و پوردی و همچنین بسته بندی شده و فله ای محصول را عرضه می دارند. 

قیمت روز گردو اسرائیلی و آمریکایی خارجی

قیمت روز گردو اسرائیلی و آمریکایی خارجیآیا در پی این هستید که قیمت فروش گردو اسرائیلی و امریکایی را به دست آورید؟ جهت تهیه نرخ های روز، می شود با در نظر داشت نوع خرید، به مراجع مختلفی سر بزنید. 

اگر به صورت عمده می خواهید این محصول را تهیه کنید، بهتر است که سری به شرکت های وارد کننده بزنید. آنان تعیین کننده نرخ کلی محصولات خود می باشند. اما اگر خریدار جزئی هستید که می شود به خشکبار فروشی ها مراجعه کنید و سایت های اینترنتی گوناگونی را نیز جستجو نمایید. 

در هر حال، قیمت گذاری چنین محصولی ربط مستقیمی کیفیت آن دارد که این مسئله برای فروشنده و خریدار بسیار مهم می باشد. 

فروشندگان انواع گردو خارجی در ایران

فروشندگان انواع گردو خارجی در ایرانفروش گردو خارجی در انواع متنوع آن، از جانب عرضه کنندگان گوناگونی صورت می گیرد. در این جا می شود به وارد کنندگان، نمایندگی ها و همچنین بازارهای حضوری و غیر حضوری اشاره کرد. 

به این ترتیب است که ما به عنوان مصرف کننده اصلی، به آسانی می توانیم گردو های با کیفیت خارجی را در بازار مشاهده کرده و به دست آوریم. خلاصه این که راه های گوناگونی را فروشندگان برای عرضه محصول خود در نظر می گیرند که به چند مورد از آن در این جا اشاره گردید. 

گردو تازه را با قیمت مناسب تر از بازار مجازی بخرید

گردو تازه را با قیمت مناسب تر از بازار مجازی بخریددر فضای مجازی، کانال ها  سایت های متعددی را می شود یافت که در کار عرضه گردو می باشند. بیشتر آنان با قیمت های مناسب و حتی زیر فی بازار، محصولات این چنینی را ارائه می دهند و به همین دلیل است که بسیاری از خریداران، در گام نخست به این مراجع آنلاین سر می زنند. 

خرید گردو تازه در فصل برداشت آن از این طریق، مزیت های زیادی دارد. برای مثال، شما می توانید از هر نقطه ای از کشور، وارد اقدام شده و خرید اینترنتی را انجام دهید. از سایت خرید گردو می توان این محصول را در کیفیت ها و انواع متنوعی به دست آورد. 

بزرگترین بازرگانی فروش انواع گردو خارجی

بزرگترین بازرگانی فروش انواع گردو خارجیگردو خارجی در انواع مختلف، به دلیل میزان بالای مصرف آن، از فروش خوبی برخوردار است. 

استقبال از چنین محصولات از سوی مصرف کنندگان، سبب گردیده تا شاهد رشد و گسترش بازرگانی گردو باشیم. امروزه ارائه دهندگان مختلفی را در کشورمان می شود پیدا کرد که انواع گردو را عرضه می کنند. آنان سعی شان بر این است که تنوع بیشتری به این محصول بدهند و نوع مرغوب آن را به فروش رسانند. 

در هر حال، اگر سری به بازار خشک بار بزنید، متوجه می شوید که یکی از محصولات پر فروش، همین گردو است. 

تعرفه واردات انواع گردو درجه یک در کشور

تعرفه واردات انواع گردو درجه یک در کشوربرای این که از تعرف های واردات انواع گردو درجه یک مطلع شوید، پیشنهاد می دهیم که سری به شرکت های تجاری بزنید. به این ترتیب خواهید توانست که میزان تعرفه ها را تهیه کنید. در کنار این، سایت رسمی وزارت کشاورزی هم اطلاع رسانی دقیقی در این زمینه کرده است. 

در کل، این گونه از محصول به ندرت به صورت قانونی وارد می شود تا این اواخر واردات آن هم غیر قانونی بود. اما می شود جزییات تازه را از شرکت هایی به دست آورد که در کار تمام کردن مراحل قانونی یک محصول وارداتی و صادراتی می باشند. 

1 دیدگاه

  • Avatar for admin صمدالاه کهوری پور گفت:

    لطفاً شماره تماس خود را برای ثبت سفارش اعلام کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *