آجیل و خشکبار، پای ثابت سفره مهمانی ایرانیان به خصوص در اعیاد ملی و مذهبی هستند و خرید مغز گردو اعلا به عنوان یکی از مفیدترین انواع این محصولات، همواره مشتریان زیادی را به خود اختصاص می دهد که به صورت بسته بندی و فله ای 2000 کیلوگرمی با قیمت هایی متنوع به بازار عرضه می شود.
مرکز خرید مغز گردو اعلا فله ای 2000 گرم

مغز گردو و انواع آن براساس کیفیت درجه بندی

مغز گردو و انواع آن براساس کیفیت درجه بندیتقسیم بندی های متعددی برای انواع گردو و مغز آن بیان شده است که در یکی از این تقسیم بندی ها گردو بر اساس ارقام آن به موارد زیر در چند دسته زیر بیان می شود:

  1. رقم سر (Serr)
  2. رقم فرانکوت (Franquette)
  3. مایت (Mayette)
  4. پاریزین (Parisienne)
  5. سجنو (Sejnovo)
  6. هارتلی (Hartly)
  7. پاین (Payne)
  8. اشلی (Ashley)
  9. سان لند (Sunland)
  10. چیکو (Chico)
  11. وینا (Vina)
  12. هاوارد (Howard)
  13. پدرو (Pedro)
  14. چاندلر (Chandler)
  15. ته هاما (Tehama)

قیمت مغز گردو، همانند سایر انواع خشکبار بستگی به درجه بندی کیفیت آن دارد و یکی از مشکلات عمده ای که کشاورزان و مشتریان در مورد مغز گردو مشاهده می کنند و بر قیمت آن بستگی دارد سیاه شدن آن است.

لیست قیمت مغز گردو ایرانی صادراتی

لیست قیمت مغز گردو ایرانی صادراتیکشور ایران از بزرگترین تولید کنندگان گردو در جهان به شمار می رود و کیفیت بالای گردو ایرانی باعث شده است سرمایه گذاران زیادی در کشور اقدام به تولید، فرآوری و فروش مغز گردو عمده در کشور نمایند.

در بازار کشور انواع مختلفی از گردو های اصیل ایرانی با قیمت های متنوع مشاهده می شود که از جمله آن ها می توان به گردوی کاغذی، گردوی سنگی، گردوی ماکویی، گردوی سوزنی، گردوی نوک کلاغی، گردوی ضیا آبادی، گردوی خوشه ای، گردوی سبزوار، گردوی آمیخته خراسان، گردوی مازندران، گردوی شهمیرزاد، گردوی قزوین و طالقان، گردوی آذربایجان، گردوی همدان و همچنین معروف تربن آن ها گردوی تویسرکان اشاره کرد.

لیست قیمت مغز گردو های صادراتی در بازار ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلفی دچار افزایش های شدید شود که از مهمترین این عوامل می توان به کاهش تولید اشاره کرد.

کاهش تولید گردو که گاهی ناشی از خسارت های طبیعی به باغات و از بین رفتن محصولات باغداران است، موجب بالا رفتن بی سابقه قیمت گردو در یک دوره زمانی می شود و مسئولان را ناچار به واردات این محصول برای تنظیم قیمت ها در بازار می کند.

با مشاهده شکل و رنگ ظاهری برخی از مغز گردوهای موجود در بازار، تفاوت کیفیت آن ها که مهمترین عامل مؤثر بر قیمت می باشد به وضوح آشکار است.

خرید مغز گردو فله ای با نازلترین قیمت ممکن

خرید مغز گردو فله ای با نازلترین قیمت ممکنقیمت گردو فله ای بسته به شهر تولید کننده، کیفیت محصول و نوع خرید حضوری یا غیر حضوری و عوامل متعدد دیگر دارد.

زمان برداشت گردو، تحت تأثیر عوامل محیطی است و در مناطق مختلف، ممکن است متفاوت باشد ولی به طور کلی پاییز را می توان فصل برداشت گردو دانست و عملیات برداشت آن از اواخر شهریور شروع شده و تا اواخر مهر ماه ادامه پیدا می کند.

برای پیدا کردن بهترین و مناسب ترین کارخانه مغز گردو و خرید مغز گردو فله ای با نازلترین قیمت ممکن می توان به فروشگاه های اینترنتی و شبکه های مجازی آن ها مراجعه کرد و با مشاهده قیمت و کیفیت محصولات، بهترین نوع آن ها را برای خرید عمده یا جزئی انتخاب نمود.

خرید گردو فله ای برای فرآوری و خشک کردن، اندازه بندی و شکستن پوست سخت توسط شرکت های صنایع غذایی زیادی در کشور انجام می شود.

سفارش اینترنتی مغز گردو مراغه ای اصل

سفارش اینترنتی مغز گردو مراغه ای اصلکشت گردو در کشور ما، به صورت عمده مربوط به شهرستان بافت در استان کرمان، دامنه‌های البرز، آذربایجان، دامنه‌ های زاگرس و همچنین استان های خراسان شمالی و رضوی می باشد.

خرید گردو فله ای برای فرآوری و خشک کردن، اندازه بندی و شکستن پوست سخت توسط شرکت های صنایع غذایی زیادی در کشور انجام می شود.

مغز گردو مراغه ای اصل از پرطرفدار ترین محصولات در مراکز فروش خشکبار سراسر کشور است که به صورت فله ای و بسته بندی شده و نیز اینترنتی و حضوری به فروش می رسد.

لیست قیمت مغز گردو مراغه ای کارخانه های مختلف، به صورت به روز رسانی شده در اختیار مشتریان قرار می گیرد و سفارش خرید اینترنتی، امکان فروش محصولات بی کیفیت را به حداقل ممکن رسانده است.

فروش عمده و مستقیم مغز گردو پوست سبز

فروش عمده و مستقیم مغز گردو پوست سبزدر اواخر تابستان و اوایل پاییز توزیع و فروش عمده و مستقیم گردو پوست سبز مشتریان زیادی پیدا می کند و بازار آن از رونق زیادی برخوردار می شود.

خواص گردو پوست سبز یا همان گردو تازه چیست؟

گردو تازه دارای خواص بسیار زیاد غذایی و درمانی می باشد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- جوان سازی پوست صورت

۲- مرطوب کننده پوست

۳- رفع سیاهی دور چشم

۴- تقویت و افزایش رشد موی سر

۵- رفع شوره سر

۶-  تقویت حافظه و تمرکز

۷- درمان ورم روده و معده

۸- مصرف گردو برای كاهش وزن

و این عوامل باعث شده است فروش عمده و مستقیم مغز گردو پوست سبز مشتریان زیادی داشته باشد.

در پایان این قسمت نیز مراحل فرآوری گردو های سبز را به طور خلاصه بیان می کنیم.

به منظور خشک کردن گردو سبز ابتدا پوست سبز آن را جدا می کنند و سپس کمی گردو‌ ها را می خیسانند و بعد از خشک شدن با پوست یا تنها مغزشان را انبار می نمایند.

مغز گردو خورشتی و فسنجانی ارزان قیمت

مغز گردو خورشتی و فسنجانی ارزان قیمتمغز گردو خورشتی، به علت داشتن چربی طبیعی و طعم و عطری که به انواع غذاها می دهد همواره مورد توجه آشپز ها و خانم های خانه دار بوده است و به دلیل کاربرد بسیار زیاد آن در خورش فسنجان به نام گردو فسنجانی هم شناخته می شود.

میزان مواد مغذی و طرز پخت غذا و شیرینی های متنوع با مغز گردو را می توان از وب سایت ها و کتاب های آشپزی و تغذیه به دست آورد.

گردو خورشتی با قیمت ها و بسته بندی های مختلفی به بازار عرضه می شود و برای خرید ارزان ترین نمونه های آن ها، می توانید قیمت برخی از برند های این محصول را در فضای مجازی مورد بررسی قرار دهید.

نکته ای که باید در مورد گردو فسنجانی مد نظر داشته باشید این است که سیاه بودن این نوع گردو به معنای کیفیت پایین آن نیست و حتی ممکن است مغز گردو خورشتی به دلیل درشت‌ تر بودن کیفیتی بالاتر از مغز گردو سفید داشته باشد ولی به دلیل رنگش جذابیت کمتری دارد و همین امر باعث شده قیمت مغز گردو خورشتی از مغز گردو سفید در بازار پایین‌ تر باشد.

تامین کننده عمده مغز گردو صادراتی خورشتی

تامین کننده عمده مغز گردو صادراتی خورشتیآب و هوای بسیاری از استان های کشور برای کاشت درخت گردو و باغات این محصول بسیار مناسب می باشد.

در هر یک از شهر های تولید کننده گردو در ایران، تعدادی کارخانه و شرکت در زمینه فرآوری و بسته بندی این محصول و عرضه آن به بازار سراسر کشور فعالیت می کنند.

شرکت های تامین کننده عمده مغز گردو قیمت محصولات خود را متناسب با قیمت های خریداری شده از کشاورز تعیین می کنند و هر ساله این قیمت با توجه به بالا رفتن هزینه های نگهداری و حمل و نقل محصول دچار افزایش های نسبی می شود.

مغز گردو خورشتی نیز که از پرطرفدار ترین انواع خشکبار می باشد به صورت عمده توسط این شرکت ها برای مشتریان داخلی یا صادرکنندگان بزرگ کشور ارسال می شود.

عوامل بسیار زیادی بر کیفیت مغز گردو تأثیر گذار هستند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم: 

۱- عوامل محیطی: 
دمای رشد مناسب برای گردو 27 تا 32 درجه است و دماهای بالاتر از 38 باعث کاهش کیفیت مغز گردو می شود و البته این مشکل با آبیاری مناسب قابل حل است. 

۲- تغذیه مناسب درخت گردو و استفاده از کود های شیمیایی و دامی مناسب 

۳- انتخاب زمان مناسب برای برداشت محصول: 
بهتر است برداشت گردو زمانی انجام شود که پوست سبز آن تا حدی باز شده است.

۴- خشک کردن در سایه موجب جلوگیری از سوختگی ناشی از آفتاب می شود.

بزرگترین فروشگاه اینترنتی انواع مغز گردو

بزرگترین فروشگاه اینترنتی انواع مغز گردوخرید اینترنتی گردو، آسان ترین روش برای تهیه بهترین انواع این محصول با مناسب ترین قیمت ممکن است.

برخی از مراکز خرید و فروش اینترنتی گردو وابسته به شرکت خاصی هستند و صرفا محصولات همان شرکت را به فروش می رسانند و یا محصولات متنوعی از شرکت های مختلف را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

با جست و جوی مختصری در فضای مجازی فروشگاه های اینترنتی زیادی را پیدا می کنید که در زمینه فروش مواد غذایی، آجیل و خشکبار فعالیت می کنند و محصولات بسته بندی شده شرکت های مختلف را با قیمت های مناسب به فروش می رسانند.

بزرگترین فروشگاه های معتبر اینترنتی انواع مغز گردو را می توان از طریق داشتن مجوز های لازم کسب و کار اینترنتی تشخیص داد.

فروشگاه های اینترنتی از آن جهت که طیف گسترده ای از محصولات را در کوتاهترین زمان ممکن و با قیمت های متنوع در اختیار مشتری قرار می دهند مورد توجه بسیاری از خریداران عمده و جزئی از اقصی نقاط کشور هستند.

خریدار انواع مغز گردو با پوست کاغذی ارزان

خریدار انواع مغز گردو با پوست کاغذی ارزانگردو های موجود در بازار را می توان به سه دسته پوست سبک و سنگین و  پوست کاغذی تقسیم کرد.

گردو های پوست کاغذی به دلیل داشتن پوست نازک، برای شکستن پوستشان نیازی به سنگ و … نیست و وقتی بین انگشت اشاره و شست دست گذاشته شود با یک فشار کوچک  پوست چوبی گردو شکسته می شود.

این ویژگی گردو های پوست کاغذی از طرفی موجب سهولت در استفاده و افزایش خریداران این محصول می شود و از طرف دیگر معمولا قبل از برداشت غذای پرندگان می شوند و به همین دلیل نسبت به سایر انواع گردوها کمیاب تر هستند.

با وجود کم بودن این نوع از گردو ها، بسیاری از فروشندگان و خریداران در کشور، متقاضی مغز گردو با پوست کاغذی ارزان هستند.

گردوی کاغذی تخم مرغی یکی از پرفروش ترین ارقام گردوی کاغذی در بازار می باشد و از دیگر ارقام این نوع گردو، که کیفیت بسیار مطلوبی نیز دارد می توان گردو کانادایی را نام برد.

شرکت پخش عمده مغز گردو بسته بندی شده اعلا

شرکت پخش عمده مغز گردو بسته بندی شده اعلانگاهی به بازار فروش خشکبار در ایران نشان می دهد که شرکت های زیادی در کشور به تولید و پخش عمده مغز گردو بسته بندی شده اعلا می پردازند.

فروش عمده گردو با قیمت و کیفیت مناسب تأثیر زیادی بر میزان سود شرکت ها و افزایش تعداد مشتریان آن ها دارد.

گردوی شهر هایی مانند تویسرکان، مراغه، بافت، خوانسار، تفرش و وانشان به عنوان برند هایی شناخته شده در کشور معرفی شده اند و قیمت روز گردو در این شهر ها برای عمده فروشان خشکبار از اهمیت زیادی برخوردار است.

سفارش خرید عمده گردو از روش های مختلف حضوری و غیر حضوری به شرکت های معتبر توزیع و پخش خشکبار امکان پذیر است.

لیست قیمت گردو مراغه ای در کارخانه ها و شرکت های مختلف را نیز می توان از طریق نمایندگی های فعال در شهر های سراسر کشور به دست آورد.

پرفروش ترین نوع مغز گردو صادراتی ایران

پرفروش ترین نوع مغز گردو صادراتی ایراناگر بخواهیم به چند نمونه از انواع گردو های ایرانی که فرآوری و صادرات آن ها درآمد زیادی را عاید کشور می کند اشاره کنیم می توانیم موارد زیر را نام ببریم:

  • گردوی تویسرکان
  • گردوی پیوندی چندلر
  • گردوی لارا
  • گردوی مراغه
  • گردوی خوشه ای پا کوتاه

گردو تویسرکان، مراغه و بسیاری از شهرهای دیگر، نه تنها در کشور ما بلکه در سراسر دنیا مشتریان زیادی دارند و مغز گردوهای ایرانی از پرفروش ترین خشکبار ها در کشور های مختلف به شمار می روند.

پوست سبز رنگ گردو خواص زیادی دارد و می توان از آن به عنوان یک رنگ موی طبیعی استفاده کرد.

قیمت گردو با پوست سبز، در استان هایی مانند خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، کرمان، کرمانشاه، همدان، لرستان، کهگیلویه و بویر احمد، آذربایجان شرقی و غربی و مرکزی برترین تولید کنندگان این محصول هستند پایین تر از سایر استان ها می باشد.

بسته بندی مغز گردو در کارخانه های مختلف به صورت های متنوعی از لحاظ حجم و شکل انجام می گیرد که اندازه هر کدام از بسته ها معمولا بین 100 گرم تا 1000 گرمی می باشد.

با وجود این که ایران از بزرگترین تولید کنندگان گردو در جهان به شمار می رود و صادرات مغز گردو ایرانی هر ساله درآمد زیادی برای کشور به همراه دارد ولی گردو وارداتی نیز در فروشگاه های مختلف به صورت عمده و جزئی مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

مغز گردو خارجی عمدتا از کشور های اکراین، شیلی، چین و تعدادی کشور دیگر به بازار عرضه می شود.

واردات بهترین مغز گردو خارجی اصل درجه یک

واردات بهترین مغز گردو خارجی اصل درجه یکهمان طور که در قسمت های قبل نیز بیان شد مغز گردو صادراتی ایران در بازار اکثر کشور های دنیا دارای مشتریان زیادی می باشد و شرکت های زیادی در زمینه صادرات این محصول فعالیت می کنند.

علیرغم این واقعیات باید اذعان کرد که در بازار خشکبار سراسر کشور، انواع مختلفی از مغز گردو وارداتی از کشورهای مختلف قابل مشاهده و خریداری هستند.

واردات گردو های خارجی عمدتا به دلایلی مانند خسارات طبیعی و کاهش میزان تولید آن در کشور و برای جبران این کمبود ها انجام می گیرد.

گاها ممکن است قیمت گردو های اصل و درجه یک خارجی در بازار، بسیار بالا باشد و به همین دلیل فرصت برای سود جویان به وجود می آید که محصولاتی با کیفیت پایین را با قیمت های بالا و غیرواقعی به مشتریان بفروشند.

در کنار همه مزایا و فوایدی که برای مغز گردو بیان شد نباید از مضرات این محصول نیز غافل شد.

افراط در استفاده از مغز گردو چه مضراتی دارد؟

۱- زیاده روی کردن در مصرف گردو، موجب ورم لوزه و زخم دهان می شود به خصوص برای گرم مزاج ها خوب نیست و بهتر است این گونه افراد بعد از خوردن گردو دهان خود را بشویند و یا انار ترش، کمی سکنجبین یا سرکه میل نمایند

۲- به طور کلی كسانی‌ كه ناراحتی معده و كبد دارند از خوردن گردو پرهیز کنند.

۳- مغز گردو لطیف است و در اثر ماندن، کهنه می شود و رنگ آن زرد یا قهو ه ای و طعمش تند می شود و در نتیجه باعث مسمومیت خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *