گردو کاغذی

گردو کاغذی قیمت مناسب، فروش به‌صورت عمده و خرید مستقیم از باغ‌های شهرستان‌های بافت و رابر. گردو کاغذی از بهترین و باکیفیت‌ترین ارقام گردو است که دارای مغزی سفید خوش‌طعم و روغنی می‌باشد. برای خرید این گردو با کیفیت و تضمین کاغذی بودن آن با ما در ارتباط باشید.

گردو کاغذی

گردوکاغذی چیست؟

گردويي كه پوست خشك چوبي داشته باشد، بايد پوست آن به راحتی شکسته شود، گردوئی که پوست آن به ‌آسانی جدا می‌شود گردوکاغذی نام دارد. یک راه امتحان برای تشخیص این نوع گردو این است که دو عدد گردو را برداريد و با دست دو گردو را روي هم فشار بدهيد، اگر گردوها راحت شكستند، گردوکاغذی است.

گردو کاغذی

مشخصات و خواص گردوکاغذی؟

گردوکاغذی از بهترین ارقام گردو است، در نواحی از ایران که دارای‌ آب و هوای مناسب برای کشت این نوع رقم گردو است پرورش داده می‌شود، مانند تویسرکان همدان، بافت کرمان، مراغه، دماوند و… از مشخصات این گردو می‌توان به مغز سفید، چربی مغز بالا، خوش‌طعم بودن آن و پوست نازکش اشاره کرد.
این نوع گردو فواید بسیار زیادی برای انسان دارد مانند:
1- افزایش قدرت ذهن و هوش
2- دارای آنتی اکسیدان
3- تنظیم قند خون و فشار خون
4- محافظت از سیستم ایمنی
5- و….

گردو کاغذی

تولیدکننده بزرگ گردوکاغذی مرغوب

ایران با سرمایه‌های غنی  و خاک حاصلخیز و مناسب جهت کشت انواع گیاهان و درختان دارویی در دنیا یکی از قطب های مهم در زمینه پرورش و تولید این محصولات کشاورزی قرار داده شده است. خوشبختانه تنوع و بهره وری از انواع گردوهای کاغذی در نژادهای متفاوت در نقاط مختلف کشور سبب شده جایگاه ایران در این زمینه پس از چین در رتبه دوم جهان و از نظر کیفیت گردوهای کاغذی در جایگاه اول دنیا قرار گیرد.
گردوهای کاغذی در ایران به ندرت یافت می‌شود و با قیمتهای بسیار بالایی به‌فروش می‌رسند و سهم بزرگی از صادرات را گردو های کاغذی بدست می‌آورند و از این رو بسیار نایاب می باشند.

گردو کاغذی

خرید گردوکاغدی درجه یک بدون واسطه

برای خرید گردو کاغذی درجه یک بدون واسطه می‌توانید با سفارش گردو به کشاورز و باغدار آن را خریداری نمایید.
در حال حاضر بسیاری از باغداران و کشاورزان با پخش گردو مستقیم، سبب حذف واسطه‌گران بازار شده اند.
اگر دسترسی به کشاورزان ندارید می‌توانید با مراجعه به مراکز و سایت‌های معتبری که بدون واسطه فعالیت می‌کنند نیز این نوع گردو را خریداری نمایید.

با مراجعه به سایت گردوها گردو کاغذی درجه یک با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمایید.

گردو کاغذی

قیمت گردوکاغذی در ایران و بازارهای آن

این گردو پوست نازکی دارد، و پوست آن را می‌توان به‌راحتی جدا کرد.
این ویژگی بر میزان محبوبیت آن اثرگذاشته و تقاضا برای آن را به شدت افزایش داده است.
و به علت محبوبیت آن در بازار از قیمت بالایی برخوردار است. متاسفانه افراد سودجویی نیز در این زمینه وجود دارد که این گردو را با گردوهای نامرغوب مخلوط می‌کنندو با قیمت بالا به‌فروش می‌رسانند.عده دیگری نیز این گردو را با قیمت مناسبی از باغدار و کشاورز می‌خرند اما با قیمت بالای در بازار عرضه می‌نمایند.

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *