قیمت مغز گردو درجه یک فاکتوری مهم برای خریداران عمده، صادر کنندگان و دیگر فعالین این محصول می باشد. عوامل و معیارهای مختلفی در تعیین، نوسانات و نرخ روز انواع مغز گردو عمده و فله ای تاثیرگذار هستند. شناخت این فاکتورها در کنار آشنایی با مراکز تولیدی، تامین کننده ها، میزان صادرات و واردات و هم چنین بهترین روش خرید و فروش تاثیر مهمی در افزایش سودآوری فعالین خواهد داشت. به عنوان خریدار عمده کدام نوع گردو ایرانی را جهت عرضه در بازارهای جهانی و داخلی مناسب تر می دانید؟ چه روش هایی را برای تهیه و فروش عمده آنها انتخاب خواهید نمود؟

قیمت مغز گردو درجه یک عمده فله ای

فروش عمده مغز گردو درجه یک در نمایندگی ها

فروش عمده مغز گردو درجه یک در نمایندگی هامغز گردو به عنوان خشکباری پرطرفدار در سطح جهانی با حجم بسیار بالایی تولید و عرضه می شود. کاربردهای متنوع در کنار فواید و خواص این محصول آن را به یکی از پرفروش ترین مغزیجات بدل کرده است.

این دانه مقوی که دارای طبعی گرم و خشک است به تنهایی یا در کنار انواع مغزیجات مورد استفاده قرار می گیرد. در ایران ارقام مختلفی از گردو کشت می شود که همین امر عرضه عمده مغز آن را در نقاط مختلف کشور آسان نموده است.

بهترین و تازه ترین انواع مغز گردو درجه یک به صورت عمده، فله ای و بسته بندی شده در نمایندگی ها، تامین کنندگان و خشکبار فروشی ها قابل تهیه است که هر رقم با توجه به ویژگی های کمی و کیفی دارای قیمت و نرخ عرضه مختلفی می باشند.

بزرگترین بازار عرضه و پخش عمده مغز گردو قهوه ای

بزرگترین بازار عرضه و پخش عمده مغز گردو قهوه ایبازار عرضه و پخش عمده مغز گردو در کشور منحصر به یک یا دو منطقه نیست. به علت افزایش میزان تولیدات سالانه داخلی و هم چنین واردات، شرکت ها و فعالینی به صورت مداوم اقدام به عرضه مستقیم و فروش این محصول می نمایند.

مغز گردو از نظر شکل ظاهری و رنگ به سه گروه طبقه بندی می شود که هر کدام ویژگی و مصارف مختلفی دارند. این سه نوع تولیدی عبارتند از:

  1. مغز گردو سفید: نمونه هایی که اغلب دانه درشت بوده و به علت رنگ سفید محبوبیت بیشتری در بین خریداران دارند. این نوع گردو نسبت به ارقام دیگر قیمت و نرخ فروش بالاتری دارد.
  2. مغز گردو قهوه ای (معمولی): این نوع مغز گردو با توجه به منطقه پرورشی درخت گردو دارای رنگ تیره یا قهوه ای روشن است. از انواع آن برای تهیه آجیل ها و انواع غذاهای سنتی استفاده می کنند. قیمت و نرخ فروش هر کیلو از آن نیز بسته به درجه کیفی آنها متغیر است.
  3. مغز گردو خورشتی: این نوع گردو رنگ قهوه ای بسیار تیره دارد و در بازار به مغز گردو فسنجانی نیز معروف است. معمولاً به علت تیره بودن رنگ و شکل ظاهری در بین خریداران جذابیت کمتری دارد و گزینه آخر برای صادرات به شمار می رود.

به طور کلی پخش کننده گردو باید از زمان تولید، واردات و عرضه هر سه نوع محصول در کشور اطلاع کامل داشته باشد تا به راحتی بتواند تازه ترین آنها را با قیمت و نرخ های جدید در بزرگترین بازارهای کشور عرضه نماید.

خرید مغز گردو سفید با نازلترین قیمت بازار

خرید مغز گردو سفید با نازلترین قیمت بازارهمانطور که در بالا اشاره شد مغز گردو سفید رنگ از بهترین و باکیفیت ترین ارقام موجود در بازار به شمار می رود که گزینه مناسبی برای صادرات نیز است. توجه داشته باشید که برخی ارقام این محصول نمونه های وارداتی هستند که نسبت به تولیدات داخل، طعم شیرین تری داشته و برای استفاده در انواع آجیل مناسب است.

برای خرید بهترین و تازه ترین ارقام با نازلترین قیمت ها در بازار، بهره مندی از روش های زیر می تواند تاثیر چشمگیری در نرخ های نهایی داشته باشد:

  • مراجعه حضوری به مناطق تولیدی
  • سفارش غیر حضوری از طریق تامین کنندگان
  • خرید عمده از شرکت های وارداتی
  • خرید آنلاین از نمایندگان فروش

بدون شک امروزه خرید گردو و مغز آن با شیوه های نوین مانند سفارش از طریق نمایندگان آنلاین به علت حذف هزینه های جانبی و ارتباط مستقیم با تولید کننده موجبات کاهش قیمت ها را در پی خواهد داشت.

مغز گردو خورشتی ارزان قیمت در کشور

مغز گردو خورشتی ارزان قیمت در کشورمغز گردو خورشتی در بازار به اسم مغز گردو دندانه نیز معروف است که دانه هایی نسبتاً درشت دارد و رنگ آن قهوه ای تیره است. انواع این محصول به علت گوشتی تر بودن نسبت به مغزهای سفید و معمولی گزینه مناسبی برای تهیه خورشت هایی مانند فسنجان هستند.

قیمت و نرخ فروش این محصول نیز مانند دیگر ارقام با توجه به ویژگی های کیفی و کمی آنها تعیین می شود. هرچند امروزه نمونه خورشتی این مغزیجات به صورت سورت و بسته بندی شده به بازار عرضه می شوند.

برای خرید نوع بسته بندی مغز گردو خورشتی باید به عواملی مانند تاریخ تولید، پروانه وزارت بهداشت، کیفیت و شکل ظاهری گردو توجه ویژه ای داشته باشید. در کشور شرکت های مختلفی در زمینه بسته بندی این محصول فعالیت دارند که در نهایت تاثیر مهمی در تعیین قیمت و نرخ فروش آن دارند.

تامین کننده مغز گردو درجه یک صادراتی

تامین کننده مغز گردو درجه یک صادراتیبرداشت و تولید مغز گردو در سطح جهانی تفاوت های زیادی دارند. به عنوان مثال فصل برداشت گردو در نیمکره شمالی از مرداد تا آبان ماه و در نیمکره جنوبی از اسفند تا اردیبهشت ماه هر سال می باشد.

تفاوت در فصول برداشت و هم چنین شرایط آب و هوایی زمینه های تولید انواع گردو و مغز آن با درجات کیفی مختلف را فراهم آورده که در نهایت منجر به تفاوت در قیمت های فروش شده است.

از سوی دیگر کشورهای صادر کننده و وارد کننده این محصول وجود دارند که نقش بسزایی در تعیین فاکتورهای کیفی و کمی آن در سطح جهانی را ایفا می کنند. طبق آمارها کشور ایالات متحده آمریکا بزرگترین تامین کننده و صادر کننده انواع گردو در سطح جهان است.

کشورهای شیلی، مولداوی و اکراین رتبه های دوم تا چهارم را در این زمینه به خود اختصاص داده اند. این در حالی است که کشور چین نیز به عنوان بزرگترین وارد کننده انواع گردو در بازار جهانی شناخته می شود.

در ایران نیز حجم قابل توجه ای از تولیدات داخلی به صورت سورت و بسته بندی شده به کشورهای مختلف صادر می شود. شرکت های تامین کننده معمولاً بهترین انواع این محصول را جهت عرضه به بازارهای جهانی خریداری و آماده فروش می نمایند.

مغز گردو با پوست سبز و چگونگی خرید ارزان آن

مغز گردو با پوست سبز و چگونگی خرید ارزان آنخرید مغز گردو با نرخ ارزان نیازمند شناخت تامین کننده و هم چنین اطلاع از لیست قیمت روزانه، تخفیفات فصلی یا عمده تامین کنندگان و شرایط دیگر است. تمامی فعالین در بازار به دنبال تهیه و خرید بهترین نوع این محصول با قیمت رقابتی جهت کسب سهم نسبی بازار و افزایش فروش هستند.

گردو با پوست سبز به عنوان محصول تازه برداشت شده معمولاً قیمت نسبتاً بالایی دارد که از اواخر اردیبهشت ماه هر سال به بازار عرضه می شود. شرکت های بسته بندی معمولاً این نوع گردو را خریداری نمی کنند و تنها به دنبال گردوهای خشک شده یا مغزهای آماده جهت بسته بندی هستند.

قابل ذکر است که به طور کلی انواع مغز گردو به دو شکل زیر در بازار یافت می شود:

  1. مغز گردو با پوست: مناسب برای انواع آجیل، تهیه غذا، تولید اسانس و روغن
  2. مغز گردو بدون پوست: نمونه مناسبی برای صادرات و هم چنین عرضه در خشکبارفروشی ها می باشد.

قیمت و نرخ فروش نوع دوم یعنی مغزهای بدون پوست معمولاً گران تر بوده و اغلب به صورت محدودتر در بازار یافت می شود.

قیمت مغز گردو در سال 98 چند است؟

قیمت مغز گردو در سال 98 چند است؟بررسی قیمت مغز گردو 98 و بررسی عوامل و فاکتورهای تاثیرگذار بر نوسانات بازار اهمیت زیادی برای فعالین دارد. تمامی خریداران و فروشندگان به صورت روزانه و هفتگی به دنبال استعلام قیمت این محصول و عرضه یا فروش با نرخ مصوب روز در بازار مناطق مختلف هستند.

حال سوال اینجاست که چه عوامل و فاکتورهایی در تعیین نرخ و قیمت ها تاثیرگذار و موجبات تغییر آن را به همراه دارد. برای درک بیشتر باید به چند موضوع مهم و تاثیرگذار اشاره نمود که عبارتند از:

  1. میزان عرضه و تقاضا: اگر میزان عرضه یعنی حجم تولیدات داخلی در سال مناسب با نیاز و تقاضای بازار نباشد بدون شک قیمت ها سیر صعودی خواهند داشت. ادامه این روند علاوه بر گران شدن قیمت ها، افزایش میزان واردات را به همراه خواهد داشت.
  2. نوسانات قیمت انواع خشکبار: بدون شک قیمت انواع آجیل و خشکبار تاثیر مستقیمی بر نرخ انواع مغزیجات خواهد داشت که باید به این نکته نیز توجه ویژه شود.
  3. کیفیت و تازه بودن محصول: مغز گردو سورت شده، یک دست و تازه قیمت و نرخ بالاتری نسبت به ارقام درجه دو و سه دارد.
  4. نرخ ازر معاملاتی در صادرات: همانطور که می دانید حجم قابل توجه ای از انواع مغز گردو ایران به کشورهای دیگر صادر می شود که نرخ روز ارز معاملاتی تاثیر چشمگیری در تعیین قیمت فروش عمده گردو در بازار خواهد داشت.

این عوامل و فاکتورها جزء عوامل متغیر هستند و در فصول مختلف و طول سال تغییرات زیادی دارند. بنابراین فعالین باید به صورت مستمر اقدام به استعلام و تهیه لیست قیمت انواع این محصول جهت خرید یا فروش نمایند.

پرفروش ترین مغز گردو آمریکایی ارزان قیمت

پرفروش ترین مغز گردو آمریکایی ارزان قیمتمغز گردو آمریکایی یکی از ارقام درجه یک موجود در بازارهای جهانی است. از ویژگی های این محصول می توان به پوست سبک و کاغذی در صورت تهیه گردو سالم، رنگ شفاف و قهوه ای کمرنگ، یکدست و درشت بودن مغز و طعم بسیار لذیذ آن اشاره نمود.

در بازار ایران نیز انواع گردو آمریکایی با قیمت و نرخ های مختلفی عرضه می شوند که پرفروش ترین نوع آن گردو پکان است. البته باید خاطر نشان کرد که این محصول با نام گردو پیکن نیز در بین فعالان بازار شناخته شده است و اغلب در تمام فصول قابل تهیه می باشد.

از ویژگی های بارز گردو آمریکایی می توان به بالا بودن میزان چربی طبیعی و ارگانیک آن نسبت به انواع دیگر آجیل ها اشاره نمود. همین ویژگی موجب افزایش تقاضا برای خرید آن در بازار سراسر کشور شده است.

فروش مغز گردو آمریکایی و انواع دیگر ارقام وارداتی و تولید داخل به صورت عمده، فله ای، کیلویی و بسته بندی های چند صد گرمی در بازار روش هایی مرسوم هستند که معمولاً نرخ مصوب و قیمت های مخصوص به خود را دارند.

عرضه مغز گردو به صورت مستقیم و فله ای

عرضه مغز گردو به صورت مستقیم و فله ایقبل از اقدام به خرید مغز گردو فله ای و عمده توصیه می شود با ویژگی های انواع بهترین های موجود در بازار آشنایی جزئی داشته باشید تا بتوانید انتخاب و خریدی متناسب با بازار هدف خود داشته باشید.

برخی از بهترین انواع گردو موجود در بازار که طرفداران بیشتری دارند، نمونه های زیر را شامل می شوند:

  • مغز گردو تویسرکان
  • مغز گردو کرمان
  • مغز گردو کانادایی
  • مغز گردو خوشه ای فرانسه

دو نمونه آخر ارقام وارداتی هستند که معمولاً ظاهری نسبتاً تمیزتر و سالم تر نسبت به ارقام داخلی دارند. این در حالی است که مغز گردو ایرانی طعم و مزه بهتری نسبت به نمونه های وارداتی از کانادا، آمریکا و فرانسه دارند.

سفارش مستقیم انواع مغز گردو سفید به صورت عمده

سفارش مستقیم انواع مغز گردو سفید به صورت عمدهبرای سفارش مغز گردو به صورت عمده و کیلویی باید از کیفیت آن نیز اطمینان حاصل نمایید. بنابراین لازم است همواره فروشگاه یا تامین کنندگان معتبر را برای این امر در نظر بگیرید.

از سوی دیگر توجه به برخی ویژگی های ظاهری و کیفی محصول نیز تاثیر زیادی در انتخاب ارقام درجه یک و مناسب برای عرضه به بازار را دارند. برخی از این فاکتورها که باید همواره در نظر گرفته شوند، عبارتند از:

  1. عدم وجود کرم خورگی یا لارو حشرات روی مغز گردو
  2. توجه به طعم و مزه و میزان چربی آن
  3. شکل و اندازه ظاهری گردو
  4. عدم استفاده از مواد نگهدارنده

در مورد نکته آخر باید اشاره کرد که اگر مغز گردو دارای بوی نامطبوع بود یا طعم آن رو به تلخی از مواد نگهدارنده برای افزایش ماندگاری آن استفاده شده است. به عنوان خریدار مغز گردو باید به تمامی این موارد و هم چنین نرخ و قیمت فروش هر کیلو از این محصول توجه ویژه داشته باشید.

سایت اینترنتی خرید انواع مغز گردو پوست سبز

سایت اینترنتی خرید انواع مغز گردو پوست سبزامروزه خرید انواع مغز گردو پوست سبز، تویسرکان، آمریکایی و … به صورت اینترنتی و آنلاین بسیار مرسوم شده است. مزیت هایی مانند کاهش قیمت های خرید، حذف هزینه های جانبی، امکان سفارش عمده در تمام طول سال و هم چنین امکان مقایسه قیمت ها، شیوه های اینترنتی را محبوب کرده است.

در نظر داشته باشید که فروشنده مغز گردو که به صورت اینترنتی فعالیت دارد اغلب تامین کننده، تولید کننده، وارد کننده یا نمایندگی فروش این محصول است. این مراکز در تمام طول سال انواع بهترین تولیدات داخل و وارداتی را به صورت فله ای یا بسته بندی عرضه می کنند.

بنابراین می توان گفت که خرید اینترنتی انواع گردو و مغز آن علاوه بر صرفه جویی در هزینه، اطمینان از کیفیت و امکان رقابت با سایر رقبا را برای فعالین به ارمغان می آورد.

صادرات مغز گردو سفید درجه یک با قیمت فوق العاده

صادرات مغز گردو سفید درجه یک با قیمت فوق العادهمغز گردو سفید درجه یک جزء باکیفیت ترین و در عین حال گران ترین انواع این محصول در بازار است. این محصول انتخاب مناسبی برای تغذیه کودکان و افرادی با رژیم های خاص است چرا که میزان چربی آن متعادل و بسیار مناسب است.

نه تنها در بازار داخلی که در سطح جهانی نیز تقاضا برای خرید انواع مغز گردو سفید بیشتر از ارقام دیگر است و به همین منظور خریداران همواره به دنبال تهیه آنها با قیمت های فوق العاده هستند.

تهیه مغز گردو اینترنتی یکی از روش های موثر در کاهش قیمت نهایی خواهد بود که صادر کنندگان می توانند از آن نهایت بهره را ببرند. البته باید خاطر نشان کرد که عرضه مغز گردو تازه و درجه یک همواره در برخی از مناطق مانند کلان شهرها و مراکز استان ها بیشتر است.

بنابراین توصیه می شود علاوه بر استفاده از شیوه های نوین در خرید و فروش، مناطق و مراکز مناسبی را نیز برای سفارشات عمده خود به ویژه صادرات بهترین مغز گردو ایرانی انتخاب نمایید.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *