گردو یکی از آجیل ها و مغزجات مقوی از خانواده خشکبار می باشد که دارای خواص فوق العاده و ارزشمند است. این محصول به علت فواید بی نظیر و منحصر به فردی که دارد در کل دنیا دارای طرفداران بسیار زیادی است. ایران نیز یکی از کشت کنندگان عمده گردو است که شهر تویسرکان همدان یکی از معروفترین شهر هایی است که این محصول را در بهترین کیفیت در وسعت زیاد تولید و به صورت گسترده روانه بازار می کند. گردو تویسرکان از جمله میوه های صادراتی است که در جهان معروف بوده و طرفداران زیادی دارد. قیمت عمده گردو تویسرکان در بازار تهران و دیگر شهر های ایران نیز بسته به درجه کیفیت های مختلف آن متفاوت خواهد بود.

قیمت عمده گردو تویسرکان همدان در بازار تهران

گردو تویسرکان همدان و ویژگی های عمده آن

گردو تویسرکان همدان و ویژگی های عمده آنبا توجه به آب و هوایی که تویسرکان دارد یکی از  بهترین مناطق برای تولید گردو است. زیرا گردو در آب و هوای کوهستانی بهترین و بیشترین تولید را دارد. گردو تویسرکان همدان یکی از با ارزشترین و معروفترین گردوی ایران است.

 این گردو دارای سه نوع پوست سبک، سنگین و پوست کاغذی بوده همچنین بسیار پر مغز است و رنگ مغز آن سفید مایل به شیری و نسبت به گردوهای دیگر چرب تر است و روغن بیشتری دارد و همچنین طعم این گردو خوشمزه و درشت می باشد. 

گردو تویسرکان دارای منیزیم، فسفر، کلسیم، آهن، روی، سلنیوم، سدیم و نمک است. همچنین حاوی ویتامین های B1, B6, B5 است و سرشار از کالری می باشد. برای تشخیص گردوی توسرکان اصل باید مغز گردو را در دست فشرده اگر روغن پس دهد اصل خواهد بود.

این گردو در وعده های مختلف غذایی استفاده می شود و در انواع غذاها کاربرد دارد همچنین از این ماده ارزشمند و مقوی به عنوان تنقلات استفاده می شود و با مصرف روزانه چهار عدد گردو می توان از فواید آن بهره مند شد.

خرید گردو تویسرکان با پوست و ارزان قیمت

خرید گردو تویسرکان با پوست و ارزان قیمتجهت خرید گردو تویسرکان با پوست و ارزان قیمت می توان به فروشگاه های خشکباری که معتبر بوده و این محصول را با کمترین واسطه عرضه می کنند مراجعه نمود. خرید از فروشگاه های شهر تویسرکان بهترین گزینه جهت تهیه این محصول است چون گردو با کمترین واسطه عرضه می شود.

لذا گردو تا رسیدن به دیگر شهرها با واسطه و با هزینه طی کردن مسافت زیاد است که قیمت آن بالا می رود. خریدار انواع گردو نیز باید از مشخصه گردو تویسرکان یا نوع درجه یک اطلاع کافی داشته باشد تا حین خرید گردوی اصل را تشخیص بدهد و بعد از خرید پشیمان نشود.

همچنین از انواع گردو، کیفیت ها، درجه بندی آنها و قیمت های آن نیز آگاه باشد. لذا بهتر است با مراجعه به سایت هایی که این محصول را بدون واسطه عرضه می کنند هم خرید کند و هم از خدمات و مشاورات آن نیز بهره مند شود و با تحقیق در سایت ها از انواع گردو و مشخصه های آن اطلاع کسب نماید.

فروش ویژه و استثنایی بهترین گردو کیلویی

فروش ویژه و استثنایی بهترین گردو کیلوییفروش ویژه و استثنایی بهترین گردو کیلویی در بازار توسط فروشندگان مختلف انجام می شود. برخی فروشندگان تازه کار که به تازگی در این زمینه مشغول هستند جهت تبلیغات و بازاریابی محصول خود به سود کم راضی بوده و جهت جذب مشتری این محصول را با تخفیفات ویژه به فروش می رسانند.

برخی دیگر به دلیل عرضه بدون واسطه به فروش گردو عمده مشغول هستند و به کسانی که آن را تیراژ بالا خریداری کنند تخفیف در نظر گرفته اند. فروش گردو با قیمت پایین باعث افزایش تعداد فروشندگان می شود و قدرت خرید مشتری را بالا می برد و در نتیجه رضایت مندی مشتری را در پی خواهد داشت.

فروش گردو کاغذی تویسرکان نیز در برخی از این مراکز معتبر با تخفیفات ویژه به فروش می رسد. بازار فروش گردو به وفور یافت می شود که همگی در فروش محصول خود در رقابت هستند و با ارائه با کیفیت ترین گردو با قیمت مناسب می توانند از دیگر رقبا پیشی بگیرند.

قیمت هر کیلو گردو تویسرکان همدان در بازار بزرگ تهران

قیمت هر کیلو گردو تویسرکان همدان در بازار بزرگ تهرانقیمت کیلویی گردو بر اساس پارامترهایی مختلف فرق دارد. مانند:

  • کیفیت گردو که از مهم ترین اصل تاثیر گذار بر قیمت این محصول می باشد. با کیفیت ترین گردو ایران گردو تویسرکان است لذا قیمت گردو تویسرکان از نوع خارجی آن گرانتر خواهد بود.
  • قیمت گردو با پوست و بدون پوست فرق دارد و مسلما همه می دانیم که گردوی بدون پوست گرانتر خواهد بود. چون برای مغز کردن آن هزینه صرف شده و خالص نیز می باشد.
  • هزینه برداشت سنتی بالا بوده و نرخ را بالا می برد و سرمازدگی و آفت زدگی نیز باعث کم شدن تولید و عرضه می شود و قیمت را بالا می برد و در مقابل بالا بودن تولیدات و عرضه در سال باعث ارزان شدن قیمت خواهد بود.
  • قیمت گردو بسته به محل و نوع رشد فرق دارد هر چه گردو از دور ترین نقطه به دست ما برسد هزینه حمل و نقل و طی کردن مساحت زیاد شده و قیمت را بالا می برد.
  • در حال حاضر قیمت روز گردو بر اساس نوسانات بازار و بالا رفتن نرخ دلار متغیر بوده و افزایش نیز یافته است.
  • قیمت گردو تهران نیز بر اساس نوع، درجه و کیفیت گردو متفاوت است مثلا در بازار گردو پوست سوزنی ارزانتر و نوع پوست کاغذی گرانتر خواهد بود.

بزرگترین بازار فروش بهترین گردو تویسرکان

بزرگترین بازار فروش بهترین گردو تویسرکانبزرگترین بازار فروش بهترین گردو تویسرکان مراکزی هستند که بورس انواع این گردو بوده و چند فروشگاه در این زمینه مشغول به فعالیت اند و با رقابتی که با هم دارند این محصول را به فروش می رسانند. این بازارها در استان های مختلف و بالاخص در شهر تویسرکان است که با مراجعه به آنها می توان بهترین گردو را با کمترین قیمت ممکن خریداری نمود.

در بازار گردو ایران مشتری می تواند متناسب با بودجه خود و کاربردی که هر گردو دارد نوع مناسب را خریداری نمود مثلا گردوی مخصوص فسنجان اغلب درجه دو و سه است و نوع آجیلی آن درجه یک می باشد که همه نوع آن در این بازار در معرض فروش قرار می گیرد. 

خرید اینترنتی مرغوب ترین گردو صادراتی ایران

خرید اینترنتی مرغوب ترین گردو صادراتی ایرانجهت خرید اینترنتی مرغوبترین گردو صادراتی ایران باید به سایت های معتبری که مشتری اطمینان دارد که محصولی با کیفیت را عرضه می کند خریداری کرد. فروشنده گردو اینترنتی اغلب در بازار نیز دارای فروشگاه است و به صورت حضوری و غیر حضوری آن را به فروش می رساند.

خرید اینترنتی گردو در سایت های فروش و یا شبکه های اجتماعی صورت می گیرد و این گردو را در دو صورت با پوست و بدون پوست عرضه می کنند. لذا برای خرید عمده و خرده می توان به صورت آنلاین و در هر زمان و مکانی آن را خریداری نمود.

سایت های معتبر دارای درگاه بانکی الکترونیکی معتبر هستند و اطمینان خاطر را به مشتری می دهند که محصول با کیفیت را در کمترین زمان ممکن بدست مشتری برسانند. گردوی تویسرکان به دلیل کیفیت بالا بیشتر صادر می شود و کمتر در داخل کشور عرضه می شود لذا برای خرید آن باید از اصل بودن آن اطمینان حاصل کرد.

در خرید آنلاین بدون صرف هزینه رفت و برگشت و طی کردن مسافت زیاد می توان آن را راحت در منزل خریداری نمود که اینگونه خرید کردن بسیار باصرفه تر می باشد.


مرکز پخش و فروش عمده گردو و مغز گردو صادراتی

مرکز پخش و فروش عمده گردو و مغز گردو صادراتیدر مرکز پخش و فروش عمده گردو و مغز گردو صادراتی می توان این محصول را به صورت عمده و حتی بدون واسطه تهیه نمود. عمده فروشی گردو با جلب اعتماد مشتری و بررسی و شناخت صحیح بازار و سلیقه مشتری به پخش تخصصی این محصول در سراسر کشور می پردازد.

برای خرید عمده گردو باید توجه داشت که کدام یک از ارقام انس بالایی نسبت به دیگری دارد تا از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر باشد. گردو همدان عمده که آوازه کیفیت و طعم خوش آن زبان زد عام و خاص است و همچنین برندهای شاخص جهانی که از این نوع محصول است نیز توسط شرکت پخش گردو در نقاط مختلف کشور عرضه می شود.

این فعالان عرصه تجاری اقتصادی در کار خرید و فروش انواع گردو هستند و نیاز داخلی کشور را تامین می کنند و همچنین انواع گردو با کیفیت را عمده و با نرخ کم از تولیدی خریداری نموده و با نرخ بالاتر در نقاط مختلف به فروش می رسانند و بدین صورت کسب سود می نمایند و فعالیت در این عرصه نیز باعث رونق بخشی در کار تاجر خواهد بود.

صادرات عمده گردو به کشور های خارجی

صادرات عمده گردو به کشور های خارجیصادرات عمده گردو به کشورهای خارجی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد زیرا با فروش به دیگر کشورها جایگاه خود را در بازارهای جهانی حفظ می کند. برای اینکه گردوی ایران و تویسرکان در بازارهای جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد باید به بهترین نحو احسن با کیفیت ترین آن را صادرات نمود. 

فروش عمده گردو به دیگر کشورها نیز ارزآوری خوبی برای کشور دارد و باعث رونق اقتصادی خواهد بود. گردوی تویسرکان به دلیل کیفیت بالا و طعم خوشی که دارد نظر بازارهای جهانی را به خود جلب نموده و همچنین از بازار داغی نیز برخوردار می باشد. 

صادرات به کشور همسایه بدون واسطه از طریق دریا یا زمینی بوده و برخی مواقع از کشورهای همسایه نیز به دیگر کشورها با واسطه صادر می شود. گردوی صادراتی همیشه به علت امکان خراب شدن به صورت خشک به دیگر کشور ها ارسال می شود. ایران سومین کشور صادر کننده گردو است که به ۳۰ کشور آسیایی و اروپایی این محصول را ارسال می کند.


واردات گردو اسرائیلی خوشمزه و درجه یک

واردات گردو اسرائیلی خوشمزه و درجه یکواردات گردو اسرائیلی خوشمزه و درجه یک نیز توسط تجار و بازرگانان ایرانی صوت می گیرد. این گردو تخم‌مرغی شکل و کم چرب است و طعم خوبی دارد که در شرکت های تجاری می توان آن را به صورت عمده تهیه نمود. واردات این گردو به صورت با واسطه است که با پوست و مغز آن وارد کشور می شود.

جهت خرید گردو اسرائیلی به صورت خرده می توان از فروشندگان خشکبار نیز آن را تهیه نمود. قیمت آن نیز از گردوی معمولی ایرانی گرانتر بوده چون جهت واردات آن به کشور ارز از کشور خارج می شود. علاوه بر گردو اسرائیلی نهال آن نیز وارد کشور شده و کشت می شود. این گردو از طریق نمایندگی های فروش نیز در نقاط مختلف کشور به صورت عمده پخش و به فروش می رسد.

نمایندگی پخش مستقیم گردو ارزان قیمت در کشور

نمایندگی پخش مستقیم گردو ارزان قیمت در کشورنمایندگی پخش مستقیم گردو ارزان قیمت در کشور در نقاط مختلف وجود دارد که جهت کسب رضایت مشتری در تلاش می باشد. هدف تولید کننده از ایجاد نمایندگی فروش گسترده محصول خود با کمترین نرخ ممکن و بدون واسطه می باشد. 

نماینده با حضور فعال در این زمینه، بازار فروش گردو را در دست گرفته و به فروش گسترده این محصول می پردازد. در نمایندگی ها می توان طیف وسیعی از گردو را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کرد. لذا این مرکز با شناسایی بازار و مشتری و با توجه به نیاز هر منطقه به فروش پراکنده و مویرگی گردو می پردازد.

نماینده پخش گردو با عملکرد خوب در این زمینه و با ارتباطی که با تولید کننده دارد در مورد محصول اطلاع رسانی کلی داده و انواع گردو را نیز به مشتری معرفی می کند. همچنین با ایجاد انگیزه در مشتری برای خرید، به فروش کلی گردوی باغدار نیز کمک خواهد نمود.

گردو به دو صورت بسته بندی شده و فله ای در بازار به فروش می رسد که نوع بسته بندی شده نیز در اوزان و اشکال مختلف عرضه می شود. که خریداران این محصول نیز دو قشری هستند که بنابه مصرف شخصی خود یا بنابه شغل خود آن را به دو صورت عمده و خرده خریداری می کنند.

چگونه گردو را با قیمت ارزانتر از بازار بخریم؟

چگونه گردو را با قیمت ارزانتر از بازار بخریم؟تنها علت گران شدن قیمت گردو وجود دلال و واسطه ها در این عرصه است که گردو را با کمترین قیمت از باغدار خرید می کنند و با بالاترین نرخ روز به فروش می رسانند. این دلالان حتی گردوی درجه یک دو و سه را خریداری نموده و مغز گیری و با هم مخلوط کرده و حتی گردوی تویسرکان را با دیگر گردوها نیز مخلوط کرده و به عنوان درجه یک در بازار به فروش می رساند.

گردو در دست دلالان و واسطه ها دست به دست و خرید و فروش می شود و تازمانی که به دست مصرف کننده برسد با بالاترین نرخ عرضه می شود که دیگر اصل و تقلبی آن مشخص نخواهد بود. در این شرایط بهترین راه خرید گردو ارزان قیمت خرید از خود باغدار است که هم ارزان و هم مطمئن تر خواهد بود.

در صورت در دسترس نبودن باغدار تنها راه خرید ارزان قیمت خرید از مراکز معتبری است که این محصول را بدون واسطه به فروش می رسانند. خرید بدون واسطه هم برای باغدار و تولید کننده و هم برای مصرف کننده با صرفه تر می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *