در بین انواع و اقسام خشکبار و آجیل، گردو یکی از خوشمزه ترین و مقوی ترین آنها می باشد که مصرف آن به صورت روزانه برای اهمه افراد اعم از کودک تا سالمند توصیه می گردد. با مراجعه به آجیل فروشی ها و یا مارکت های مواد غذایی می بینیم که نمونه های مختلفی از گردو موجود می باشد که همین امر موجب تفاوت در نرخ عرضه شده برای این محصول می گردد. قیمت گردو در بازار از بهترین و مرغوب ترین نوع آن تا درجه های پایین تر را، می توان از طریق سایت های معتبر استعلام کرد و بدین صورت خریدی مطمئن تری را برای خود رقم زد.قیمت بهترین و مرغوب ترین گردو در بازار

باکیفیت ترین انواع گردو درجه یک در کجا تولید می شود؟

باکیفیت ترین انواع گردو درجه یک در کجا تولید می شود؟

به دلیل اینکه کشور ما دارای مناطق خوش و آب و هوا و سردسیر است، بنابراین کشت و برداشت گردو در آن سالانه در سطح بالایی صورت می گیرد که همین امر موجب شده است که ایران رتبه سوم از نظر تولید گردو در جهان را داشته باشد.

از مناطق و استان هایی که در آن گردو درجه یک به تولید می رسد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • همدان
  • مرکزی
  • آذربایجان شرقی
  • آذربایجان غربی
  • البرز
  • خراسان
  • لرستان
  • کهگیلویه و بویر احمد

در بین استان های بالا و شهرستان های نام برده شده، استان همدان و شهرستان تویسرکان را می توان به عنوان قطب اصلی و بزرگترین تولید کننده گردو در کشور نامید. بعد از شهرستان تویسرکان، آذر شهر نیز با داشتن مزارع و باغات زیاد، با کیفیت ترین گردوها را دارا می باشد.

یکی از انواع گردوها، گردو پوست سبز می باشد که علاوه بر مغز این گردو از پوست آن به دلیل داشتن خواص ویژه و منحصر به فرد نیز بهره مندی لازم می شود. پوست سبز گردو به دلیل داشتن ماده ای به نام تانن در صنایع مختلفی نظیر داروسازی، رنگ سازی، چرم سازی و آرایشی کاربرد فراوان دارد.

فروشنده برتر گردو همدان در بازار بزرگ تهران

فروشنده برتر گردو همدان در بازار بزرگ تهران

بی شک یکی از انواع گردو ایرانی مرغوب و درجه یک، گردوی همدان می باشد. این محصول در بازارهای سراسر کشور از جمله بازار تهران که یکی از معتبرترین و بزرگترین آنها می باشد، به مشتریان عمده و یا جزئی عرضه می گردد.

سالانه در استان همدان و شهرستان های آن 54 هزار تن گردو کشت و برداشت می شود که همین رقم توانسته است به خوبی نیاز کشور و مصرف کنندگان را به خوبی مرتفع سازد.
فروشنده برتر انواع مختلف گردوی همدان را در درجه بندی های متعدد در ویترین محصولات خود دارد و با این کار موجب می گردد که مشتری برای تهیه این خوراکی بازه انتخابی بیشتری داشته باشد.

لازم به ذکر است که گردو همدان منبعی غنی از منگنز و مس می باشد و در تمام فصل سال در مغازه ها و مارکت ها موجود است، ولی عرضه آن در فصل برداشت از رونق بسیار خوبی برخوردار است.

نرخ روز بهترین و باکیفیت ترین انواع گردو مرغوب

نرخ روز بهترین و باکیفیت ترین انواع گردو مرغوب

با مراجعه به مغازه های خشکبار و آجیلی متوجه می شویم که گردو نیز مانند هر ماده خوراکی دیگر در انواع و درجه بندی های متنوعی در قفسه ها موجود است که مشتری بسته به نیاز خود آن را تهیه می نماید.
مثلاً اگر گردو قرار است به تنهایی مصرف شود باید از مرغوبترین گردو استفاده کنیم، ولی اگر می خواهیم آن را در غذایی مانند خورش فسنجان به کار ببریم می توانیم گردو های درجه پایین تر را نیز استفاده کرد.

نرخ روز و قیمت بهترین گردو بر اساس پارامترها و عوامل مختلفی تعیین می گردد که در اینجا آنها را نام برده ایم:

  • نوع گردو و کیفیت آن
  • نوع بسته بندی گردو و یا فله ای بودن آن
  • هزینه کشت و برداشت و همچنین ارسال آن به شهرهای دیگر
  • شیوه خرید

بهتر است بدانید، گردوهای مرغوب در زمان برداشتشان نرخ مناسب تری دارند. همچنین در شهرها و یا استان هایی که گردو کشت می شود قیمت آن نسبت به مناطق دیگر به صرفه تر است. 

فروش عمده گردو مرغوب صادراتی در ایران

فروش عمده گردو مرغوب صادراتی در ایران

گردو از انواع میوه های مغزدار و بسیار خوش طعم و خوشمزه است که از آن علاوه بر آجیل در موارد دیگر همچون دسر، شیرینی، کیک و انواع غذاها مانند کوکو و خورش بسیار استفاده می شود. فروش گردو عمده به دلایلی همچون استفاده زیاد و همچنین مناسب بودن نرخ آن از جایگاه خوبی در بازار در بین مواد خشکباری برخوردار است.

در بازار و صنف عرضه کنندگان مواد خشکباری، فروش گردو مرغوب صادراتی موجب شده است که افرادی که در این حوزه فعالیت دارند سود خوبی را به دست آورند. گردوهای مرغوب و صادراتی ایرانی جنبه پذیرایی دارند و یکی از اقلام مهم در آجیل های لوکس به شمار می آیند.

لازم به ذکر است که علاوه بر تقاضای بالای گردوی مرغوب در کشور خودمان، کشورهای خاورمیانه مخصوصا عراق خواهان این محصول خوراکی درجه یک هستند. سالانه تجار این خوراکی مغزدار را از مرزهای خروجی و معتبر به این کشور ارسال می کنند.

چگونگی و روش های خرید انواع گردو ارزان قیمت

چگونگی و روش های خرید انواع گردو ارزان قیمت

برای تهیه انواع مواد خوراکی و یا غیر خوراکی راه های متعددی وجود دارد. در سال های قبل روش های خرید به صورت حضوری و یا به ندرت تلفنی صورت می گرفت، ولی امروزه با گسترش فضای مجازی، کسب و کارهای اینترنتی و یا در اصطلاح آنلاین رونق بسیار خوبی گرفته است.

بیشترین عرضه کنندگان گردو در ایران برای ارائه راحت تر و همچنین جذب سفارشات بیشتر، امکان ثبت سفارش آنلاین گردو را برای تمام مشتریان در سراسر کشور فراهم کرده اند. عرضه کنندگان برتر با بازاریابی های متعدد و مستمر توانسته اند مشتریان خاص و ثابتی ر ا پیدا کنند که هر روز بر تعداد آنها نیز افزوده می شود.

خرید گردو اینترنتی، یکی از راه های به صرفه از نظر صرفه جوبی در زمان و مخصوصا هزینه می باشد. در سایت ها و یا کانال های معتبر اینترنتی که وابسته به تولید کنندگان می باشند، به دلیل اینکه دلالان و واسطه ها در این بین حذف شده اند، قیمت گردو برای مشتریان بسیار به صرفه و دست اول تمام می شود که همین امر سبب جلب رضایت تمام مصرف کنندگان شده است.

لیست آخرین قیمت گردو در بازار همدان

لیست آخرین قیمت گردو در بازار همدان

از آنجایی که گردوی همدان یکی از مرغوب ترین و باکیفیت ترین گردوها در ایران محسوب می شود و طعم آن مورد پسند همه است، قیمت و نرخ آن برای تمام مصرف کنندگان و همچینی صادر کنندگان بسیار حائز اهمیت می باشد.

قیمت کیلویی گردو در همدان بسته به موارد متعددی نظیز تازه بودن (فصل زمان برداشت)، هزینه کشت و … محاسبه می گردد و این نرخ می تواند متغیر باشد.
برای راحتی در امر مبادلات این محصول خشکباری، ارائه لیست قیمت گردو همدان از طریق مراجع معتبر بسیار کارساز می باشد. در لیست قیمت، انواع گردو بر اساس درجه بندی آن همراه با آخرین نرخ روز به صورت جدول بندی شده در اختیار عرضه کننده و مشتری قرار می گیرد.

گردو یکی از مواد غذایی سرشار از امگا 3 می باشد که با مصرف روزانه 30 گرم آن به راحتی می توانید نیاز بدن خود را به این ماده برطرف نمایید. همچنین گردو با داشتن منابعی همچون چربی‌ های سالم، فیبر، پروتئین، کلسترول‌ های گیاهی و بسیاری از ویتامین‌ ها و مواد معدنی، دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد.

خریداران مغز گردو در سال 98

خریداران مغز گردو در سال 98

خریدار مغز گردو، می تواند این محصول را در انواع مختلف ایرانی و خارجی از عمده و یا خرده فروش به راحتی تهیه کند. در بازار ایران قیمت مغز گردو در سال 98 با نرخ های متفاوتی به مصرف کنندگان عرضه می گردد.

در کشور ما مغز گردو به صورت فله ای و یا بسته بندی شده به دست مشتری می رسد. گردوی مغز شده برای مصرف کنندگانی که نمی خواهند گردوی پوست دار بخرند بسیار مناسب است و آنها می توانند با تهیه این خوراکی از فواید و مزه بی نظیر آن بهره مند شوند.

در اینجا می خواهیم چند نمونه از خواص شگفت انگیز مغز گردو را برای شما عنوان کنیم:

  • گردو حاوی بیشترین مقدار ویتامین های B۶، B۱ و B۵ (پانتوتنیک اسید) می باشد.
  • افزایش قابلیت ارتجاعی رگ های بدن
  • محافظت در برابر بیماری قلبی
  • افزایش قدرت ذهن و هوش
  • مفید برای تنگی نفس
  • جلوگیری از ورم مفاصل
  • مفید در بیماری های پوست نظیر اگزما و پسوریازیس
  • ضد سرطان
  • محافظت از سیستم ایمنی
  • جلوگیری از لخته خون
  • تنظیم سوخت و ساز در بدن
  • تنظیم فشار و قند خون

گردو درجه یک را از کجا تهیه کنیم؟

گردو درجه یک را از کجا تهیه کنیم؟

برای بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان این سوال پیش می آید که گردو مرغوب و درجه یک را از کجا باید تهیه کرد؟ همچنین گردو باکیفیت چه ویژگی هایی دارد؟

ابتدا به سوال دوم پاسخ می دهیم. گردو مانند هر ماده خوراکی دیگر داری خصوصیاتی می باشد که از طریق آن می توان به درجه یک بودن آن پی برد. گردو درجه یک دارای مشخصه های زیر است:

  • بوی گردو: گردوی سالم بوی ماندگی نمی دهد و بوی طبیعی و دلپذیری دارد.
  • شکل و اندازه و ظاهر گردو: گردو باید درشت و یکدست باشد و مغز آن رنگ شفافی داشته باشد.
  • چربی گردو: گردو مرغوب دارای چربی است، یعنی هنگامی که مغز آن را بین دو انگشت خود فشار می دهید، موجب می گردد که انگشت شما چرب شود.

برای پاسخ به سوال اول باید گفت که گردو درجه یک را می توان از طریق راه های زیر تهیه کرد و از آن استفاده لازم را برد:

  • فروشگاه های متخصص و پرتجربه در زمینه عرضه انواع خشکبار
  • سایت های معتبر که وابسته به تولید کنندگان گردو می باشند.

صادرات عمده انواع گردو درجه یک پوست کاغذی

صادرات عمده انواع گردو درجه یک پوست کاغذی

صادرات عمده گردو در انواع مختلف آن مخصوصا درجه یک و پوست کاغذی توانسته است سود بسیار خوبی را برای اقتصاد کشورمان داشته باشد. شرکت های بازرگانی مختلف با ارسال گردوهای مرغوب به دیگر کشورها موجب شده اند که گردوی ایرانی بیش از گذشته در بازارهای جهانی به خوبی بدرخشد.

کشورهای دیگر برای خرید گردو پوست کاغذی و دیگر گردوهای ایرانی، با تجار و بازرگانان کشورمان مراودات مثمر ثمری دارند. این محصول از طریق مرزهای خروجی و پایانه های گمرکی معتبر با انجام روال قانونی به کشورهای زیر ارسال می گردند:

  • کشورهای اروپایی نظیر آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا
  • کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس نظیر قطر، امارات، کویت 
  • کشورهای دیگر مانند ترکیه و افغانستان

لازم به ذکر است که گردو پوست کاغذی ایرانی دارای مغز سفید است که اگر آن را در جای خشک و خنک نگهداری کنید، مدت ماندگاری آن تا یک سال به طول می انجامد.

مرکز پخش عمده بهترین گردو صادراتی مرغوب

مرکز پخش عمده بهترین گردو صادراتی مرغوب

در بازار پخش گردو، انواع گردوهای ایرانی که نسبت به گردو خارجی از کیفیت بی نظیری برخوردار است به صورت کلی و یا فله ای به مصرف کنندگان عرضه می گردد. پخش عمده گردو صادراتی مرغوب در صدر جدول مبادلات در بازار خشکبار می باشد.

گردوهای مرغوب و صادراتی پر مغز، سفید، پر چرب، درشت و پوست نازک هستند که اگر شما در تهیه آن تجربه ای ندارید، می توانید از فروشنده برتر و متخصص بخواهید که این گردو را به شما عرضه کند.

حال می خواهیم یکی از خواص شگفت انگیر گردو را برای بیماران دیابتی بیان کنیم. افرادی که دیابت دارند بدون اینکه نگران افزایش وزن خود باشند، حتما گردو را در برنامه غذایی روزانه خود قرار بدهند.
گردو به علت داشتن فیبر و پروتئین موجب می شود که افراد دیابتی کمتر غذا بخورند و از این طریق وزنشان زیاد نشود. همچنین گردو عملکرد اندوتلیال یا لایه‌ی درون رگی را بهبود می دهد و خطر بزرگ شدن قلب را کاهش می دهد.

عمده فروشی گردو پوست چوبی در بازار بزرگ تهران

عمده فروشی گردو پوست چوبی در بازار بزرگ تهران

در بازار بزرگ تهران، عمده فروش های متعددی هستند که گردو پوست چوبی را به مصرف کنندگان و مشتریان خاص ارائه می دهند. این گردو علاوه بر اینکه مغزش قابل استفاده می باشد، پوست آن نیز کاربردهای متنوعی دارد.

پوست گردو برای افرادی که در حوزه ساخت زغال فعالیت دارند بسیار کاربرد دارد، زیرا که این محصول موجب می گردد طول عمر ذغال زیاد شود.همچنین پوست گردو را اگر به صورت آسیاب شده در بیاوریم و آن را با کرم یا ماسک خود مخلوط نماییم، یک اسکراب و یا لایه بردار خوبی را درست کرده ایم که می توانیم از آن به خوبی استفاده کنیم.

گردو تویسرکان همدان با نازلترین قیمت روز

گردو تویسرکان همدان با نازلترین قیمت روز

شهرستان تویسرکان همدان به علت آب و هوای عالی و بی نظیری که دارد محل بسیار مناسبی برای کشت نهال های گردو می باشد. سالانه در این شهرستان باغات و زمین های کشاورزی زیادی زیر کشت درختان گردو می روند و افرادی زیاد اعم از تولید کننده، پخش کننده و … را مشغول به کار کرده است.لازم به ذکر است که در تویسرکان سالانه حدود 17 هزاز تن گردو برداشت می شود. کیفیت بی نظیر گردوهای تویسرکان چشمگیر و زبان زد است و مشتریان زیادی از سراسر ایران و یا کشورهای دیگر دارد. 

اگر بخواهیم قیمت گردو تویسرکان برای ما ارزان و مناسب تمام شود، باید به فروشنده مستقیم و بدون واسطه مراجعه کنیم تا بدین صورت در هزینه های جانبی خود صرفه جویی لازم را انجام دهیم.
وب سایت ما یکی از عرضه کنندگان برتری است که انواع گردوهای ایرانی از جمله تویسرکان همدان را با مناسب ترین قیمت روز و همچنین بهترین کیفیت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *