گردو تازه

گردو تازه


فواید مصرف گردو تازه در بارداری برای همه ی خانم های خانه دار به قدری مهم است که پزشکان اغلب آن را در رژیم غذایی آن ها قرار می دهند.
مصرف گردو در دوران بارداری برای تقویت هوش فرزندان استفاده می شود و اغلب این مصرف میانگین در روز باید یک عدد باشد.
مصرف مداوم انواع مغز ها از جمله مغز گردو به مادر کمک می کند تا بسیاری از بیماری های روده ای را از خود دور کند و برای فرزند تاثیرات قابل توجهی داشته باشد.
پزشکان توصیه می کند که میزان مصرف مغز گردو در این دوران به صورت کم و مداوم باشد تا جذب بهترین در بدن مادر و جنین صورت بگیرد و تاثیر برعکس نداشته باشد.
بسیاری از آن ها عقیده دارند که مصرف گردو تازه در دوران بارداری تاثیری بهتر خواهد داشت و لذا این توصیه نیز وجود دارد که زمان کمی از برداشت گردو گذشته باشد.

شفافیت پوست با گردو

دوران بارداری یکی از مهمترین زمان ها برای تاثیر گذاری روی پوست مادران است و اغلب نیز بسیاری از عوارض پوستی از جمله چروکی و لک بروز می کند.
تحقیقات نشان داده است که گردو می تواند در زمان بارداری به مادر کمک کند تا پوستی شفاف داشته باشد و همچنین بعد از بارداری پوست شکم مادر زودتر التیام می یابد.

مصرف گردو در بارداری

بنابراین این توصیه کمک می کند تا علاوه بر تاثیرات مفید روی جنین بسیاری از مشکلات همراه با مادر را نیز کاهش داد که البته با مصرف اندازه مغز گردو تازه ممکن خواهد بود.
نکته ی قابل توجه آنکه شفافیت پوست با گردو در اثر مصرف زیاد مغز گردو حاصل نخواهد شد و تنها مصرف نرمال و مداوم است که می تواند تاثیر خوبی در دوران بارداری روی مادر و جنین بگذارد.
منبع: بازار گردو ایران

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *