خرید گردو کاغذی

خرید گردو کاغذی اینترنتی با قیمت روز و فروش عمده آن از طریق این مرکز امکان پذبر است. گردو کاغذی یکی از بهترین و مرغوب‌ترین انواع گردو است، که متاسفانه بدلیل وجود واسطه‌ها و دست به دست شدن این محصول گردو کاغذی اصل کمتر در بازار وجود دارد. هدف مجموعه ما عرضه و ارائه گردو کاغذی اصل است.

خرید گردو کاغذی

گردو کاغذی و فواید آن

گردو یکی از میوه‌هایی است که طرفداران زیادی دارد و ارزش غذایی بسیار فراوانی دارد. گردو دارای انواع مختلفی است، مهمترین انواع گردو کشت شده در ایران عبارتند از:

  • گردوی  کاغذی
  • گردوی سنگی
  • گردوی سوزنی
  • گردوی نوک کلاغی
  • گردوی خوشه ای
  • گردوی تویسرکان
  • گردوی شهمیرزاد

گردوی کاغذی از بهترین و مرغوب‌ترین نوع گردو است که فواید بسیار زیادی برای بدن انسان دارد،
مانند: داشتن مواد معدنی ،کلسیم و منیزیم، دارای ویتامین‌های زیادی ازجمله ویتامین B، مناسب برای رژیم‌های لاغری و کاهش وزن و….

خرید گردو کاغذی

تولیدکنندگان عمده گردو کاغذی در ایران

گردو در مناطق مختلفی از ایران کشت و پرورش داده می‌شود از آنجایی که گردو به ابیاری مناسب و کافی احتیاج دارد مناطقی می‌توانند کشت گردو را انجام دهند که آب کافی داشته باشند و هر چه شرایط کشت گردو مناسب‌تر گردوی مرغوب‌تر و با کیفیت‌تری به دست می‌آید.

در ایران استان‌های مختلفی گردو کاغذی را کشت می‌کنند مانند: استان های همدان شهر تویسرکان و استان کرمان  شهر بافت.
این استان‌ها سالیانه مقدار زیادی از این نوع گردو را تولید و روانه بازارها و مراکز فروش عمده  کشور می‌کنند.

خرید گردو کاغذی

قیمت گردو کاغذی در بازار

در پرورش درختان گردو عوامل متعددی در دستیابی به بیشترین عملکرد دخالت دارند. به طوری که یک عامل و یا ترکیب چند عامل می‌توانند محصول باغ را کاهش دهند. قیمت گردو در بازار تحت تاثیرعوامل متعددی قرار می‌گیرد، هر ساله برخی از عوامل باعث کاهش و یا افزایش قیمت گردو کاغذی در بازار می‌شود. مثلا در صورت خسارت به باغداران از طریق خشکسالی یا افات و بیماری‌های درخت گردو با کمبود گردو مواجه هستیم که  این موضوع باعث افزایش قیمت گردو می‌شود. همچنین قیمت عمده فروشی گردو با قیمت جزئی آن نیز تفاوت دارد.

خرید گردو کاغذی

خرید  گردو کاغذی درجه یک و فروش آن

برای خرید گردو کاغذی باید به مراکز معتبر مراجعه کرد، به دلیل اینکه گردو کاغذی اصل به دلیل دست به دست شدن و مخلوط شدن با گردوهای نامرغوب کمتر در بازار موجود است. علاوه بر مراکز حضوری و غیر حضوری فروش گردو در سالهای گذشته  شبکه‌های اجتماعی نیز تبدیل به یکی از بزرگترین مراکز فروش انواع گردو و محصولات آن شده‌اند. تولیدکنندگان و مراکز فروش انواع گردو، علاوه بر فعالیت در سایت‌های تخصصی، در شبکه های اجتماعی  انواع گردو را برای فروش ارائه می نمایند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *