قیمت گردو امسال و خرید از کشاورز به صورت مستقیم. برای اطلاع از قیمت گردو ۱۴۰۱ با پوست و بدون پوست و همچنین قیمت مغز گردوی تازه و امسالی با ما در ارتباط باشید. با توجه   به تغییرات آب و هوایی کشور ازجمله سرما زدگی یا خشکسالی در کاهش تولید گردو می‌تواند تاثیر داشته باشد و به تبع آن قیمت گردو افزایش پیدا می‌کند.

قیمت گردو امسال

گردو و خواص آن

درخت گردو مناسب مناطق سرد و کوهستانی است و در کشور ما نیز در بخشی‌هایی به راحتی رشد می‌کند و باردهی مناسبی دارد. تولید کنندگان این گیاه، با ایجاد پیوند و اصلاح نژادی، درختان مقاوم‌ تر و پربارتری تولید می‌کنند.

گردو جزو مغزهایی است که دارای فواید و خواص فوق‌العاده‌ای برای سلامتی بدن و مو می‌باشد. از جمله این خواص می‌توان به ویتامین‌ها و مواد معدنی موجود در گردو، سلامت قلب، پیشگیری از سرطان، بهبود عملکرد مغز و…. اشاره کرد.

قیمت گردو امسال

چگونگی تشخیص گردو امساله با پارساله

برای تشخیص گردوی تازه و مانده راه‌های متفاوتی وجود دارد. طعم گردوی مانده تند و تیزتر از گردوی تازه است بیشتر مواقع مزه گردو مانده به تلخی می‌زند. گردوهای مانده بوی نا و ماندگی می‌دهند و مخصوصا در مقایسه با گردوی تازه کاملا تفاوت بو مشهود است.

قیمت گردو امسالتفاوت قیمت گردو امساله با پارساله

به دلیل تغییر رنگ، طعم و مزه گردوی پارساله در اثر ماندن تفاوت قیمت با گردوی تازه و امساله وجود دارد به‌طبع قیمت گردوی تازه بیشتر از گردوی مانده است.

گردوی پارساله اگر در جای خشک و خنک نگهداری شود خراب نمی‌شود و ممکن است کیفیت مناسبی داشته باشد و می‌توان هنوز هم از آن استفاده کرد.

قیمت گردو امسال

قیمت گردو امسال و عوامل تعیین‌کننده آن

تعیین قیمت گردو به عوامل مختلفی بستگی دارد از قبیل میزان چربی و اندازه آن، رنگ پوست گردو، رنگ مغز، کاربرد مصرف و… بستگی دارد.

همچنین در سال‌های اخیر به دلیل وارد شدن گردوهای خارجی به بازار و رقابتشان با گردوهای ایرانی قیمت گردو افزایش بیشتری پیدا کرده است.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *